Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

Η ειδηση της χρονιας: Η Μπεζεντακου εγγυος!!

Αυτή κι αν είναι είδηση: η Στέλλα Μπεζεντάκου θα γίνει μάνα. Η «Μπεζ» μετά από ένα μεγάλο διάστημα εξαφάνισης (την είχαμε κιόλας ξεχάσει η αλήθεια) επιστρέφει, ανακοινώνοντας την εγκυμοσύνη τηςποκαλύπτει ποιος είναι ο πατέρας του παιδιού της, ενώ μιλά για τη νέα της ζωή και τη φάση ωριμότητας που έχει περάσει. Ναι, ναι.

Επίσης, απαντά στο σχόλιο του δημοσιογράφου του περιοδικού Down Town, ότι η είδηση της εγκυμοσύνης της ανατρέπει την εικόνα της σέξι και χυμώδους(!) Στέλλας.

«Καταρχάς, πάρα πολύ σέξι κοπέλες -και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό- κάποια στιγμή, κάνουμε παιδί. Αυτό, λοιπόν, συνέβη και με μένα. Όταν είχα αποφασίσει να ασχοληθώ με τις φωτογραφίσεις, την τηλεόραση και τις εμφανίσεις στην πίστα, ήμουν σε πολύ μικρότερη ηλικία. Τότε άλλα ήθελα από τη ζωή μου, σήμερα άλλα αναζητώ. Στη δεκαετία των 20 μου χρόνων, δεν περνούσε καν από το μυαλό μου να κάνω ένα παιδί αλλά, όσο κυλούσαν τα χρόνια -και ειδικά τώρα που βρήκα το άλλο μου μισό- το σκεφτόμουν όλο και περισσότερο. Τώρα, λοιπόν, ένα χρόνο πριν μπω στα 40, αισθανόμουν απόλυτα έτοιμη να γίνω μάνα! Κοίτα, εγώ είμαι μία γυναίκα που έχει χορτάσει από πολλά. Σε σημείο που ένιωσα κορεσμό. Δεν έχω απωθημένα από τη ζωή, γι' αυτό και θεωρώ ότι θα γίνω μάνα-υπόδειγμα. Κι αν δεν έκανα αυτή την περίοδο της ζωής μου ένα παιδί, δεν θα ένιωθα ολοκληρωμένη. Ok, είμαι η Στέλλα που ξέρετε, που τραγουδάει, που φωτογραφίζεται, που την αγαπάει ο κόσμος, που τη σταματούν στο δρόμο, που είναι star, αλλά υπάρχει και μία άλλη Στέλλα: η Στέλλα η απλή κοπέλα της διπλανής πόρτας, η νοικοκυρά, που θα φροντίσει τον άντρα της, που θα ενδιαφερθεί για το σπίτι της, που θα μιλήσει με τον περιπτερά, που κάνει απλά και καθημερινά πράγματα, όπως όλος ο υπόλοιπος κόσμος».

Η Στέλλα της διπλανής πόρτας τα τελευταία χρόνια συζεί με τον Χρήστο, ο οποίος είναι και ο πατέρας του παιδιού της.


«Είναι ο σύντροφός μου, ο Χρήστος, με τον οποίο συγκατοικούμε τέσσερα χρόνια. Ωστόσο, δεν επιδιώκουμε τη δημοσιότητα. Και δεν θέλαμε να διαφημίσουμε την ευτυχία μας -αν και, όπως πολύ καλά ξέρεις, θα μπορούσα να το κάνω, όπως κάνουν πολλοί και πολλές-, γιατί ο σύντροφός μου δεν αποζητά την έκθεση της προσωπικής μας ζωής κι εγώ, ως γυναίκα του, το σεβάστηκα απόλυτα. Μη σου πω, ότι μου αρέσει κιόλας πολύ όλο αυτό».

Σήμερα η Μπεζεντάκου είναι ένα... κορίτσι για σπίτι!

«Αυτό δείχνει η πορεία των πραγμάτων. Έχει ωριμάσει πια η Στέλλα που ξέρατε. Μου αρέσει πλέον να περνώ ώρες στο σπίτι μου, να πηγαίνω στο σούπερμαρκετ, να φροντίζω τον σύντροφό μου, να χαζεύουμε εκπομπές στην τηλεόραση, να τρώμε γλυκά που μας αρέσουν, να μαζεύονται φίλοι μας και να συζητάμε ή να παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια. Λόγω της καριέρας που έχτισα με τόσο κόπο, όλα αυτά μου είχαν λείψει υπερβολικά τα τελευταία χρόνια. Τώρα ξαναβρίσκω την απλή ζωή».




womenonly.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου