Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Στεφανάκης: Η Μαριαλένα μου έλεγε «κάτσε με την αδελφή μου που σε κάνει ρεζίλι και γ....... με παντρεμένους»



Απίστευτες ιστορίες για το τι ακριβώς είχε συμβεί ανάμεσα στον ίδιο τη Φαίη και την αδελφή της, είπε κατά τη διάρκεια της απολογίας του ο δράστης της δολοφονίας στη Νέα Μάκρη Βαγγέλης Στεφανάκης. Αναφέρθηκε στη σχέση που είχε με την Φαίη, με την αδελφή της Μαριαλένα, αλλά και στη σχέση που είχαν οι δύο κοπέλες μεταξύ τους. Μάλιστα έριξε ευθύνες στην 32χρονη Μαριαλένα, η οποία προσπαθούσε με κάθε τρόπο να τον χωρίσει από τη Φαίη.


«Συγγνώμη ζητάω από τον πάτερα της Φαίης. Δεν το ήθελα. Γνώρισα τη Φαίη μεσώ της Μαριαλλένας, η οποία δούλευε σε ένα μαγαζί στην υποδοχή. Είχαμε βγει για καφέ και μου γνώρισε τη Φαίη. Μου άρεσε και της άρεσα, κάναμε σχέση».


"Η Μαριαλένα ήταν διαχυτική μαζί μου"


«Μέτα από ένα διάστημα η Μαριαλλένα μου είπε να βγούμε. Είχε χωρίσει και ήθελε να βγει. Πήγαμε σε ένα μαγαζί στη Νέα Μάκρη. Είχα διακρίνει μια διαχυτικότητα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε η Φαίη να πάει σε μια φίλη της 


 . Μείναμε οι δυο μας. Μου έλεγε κάτι περίεργα. Πάμε να φύγουμε και μου λέει οδήγησε εσύ γιατί έχω πιει και είμαι χάλια. Παίρνω το αμάξι την πάω σπίτι και τότε είπε στη Φαίη περίμενε λίγο να με πάει πάνω ο Βαγγέλης γιατί είμαι χάλια. Την ανέβασα πάνω έπεσε πάνω μου με φίλησε ήμουν και εγώ λίγο μεθυσμένος. Την άλλη μέρα της λέω μη με εκθέσεις και μου λέει χαλάρωσε, έλα να βγούμε να τα πούμε. Βρεθήκαμε. Της είπα ότι είμαι καλά με τη Φαίη και να μην με εκθέσει. Μέτα όμως άρχισαν τα προβλήματα. Η Μαριαλένα μου έλεγε συνεχώς για τη Φαίη ότι πάει με παντρεμένους. Είπα στη Φαίη να χωρίσουμε, της είπα δεν κάνω για εσένα, είμαι μαλάκας. Της είπα ότι μου την έπεσε η αδελφή της και πως ενέδωσα».


Η αντίδραση της Φαίης όταν έμαθε για την αδελφής και τον Στεφανάκη


«Η Φαίη φώναζε. Ήμουν ερωτευμένος μαζί της. Μέτα από μια εβδομάδα με πήρε τηλέφωνο και μου είπε να μιλήσουμε. Μου είπε ότι με θέλει και ότι θέλει να τα ξαναβρούμε. Και εγώ το ίδιο ήθελα. Τα βρήκαμε. Από τη στιγμή της επανασύνδεσης άρχισε το μαρτύριο μου. Με τη Μαριαλένα είχαν στο μεταξύ υπάρξει και άλλες περιπτύξεις. Ηταν η εβδομάδα που είχα χωρίσει με τη Φαίη. Η Μαριαλένα μου έλεγε για τη Φαίη ότι με κοροϊδεύει και ότι πάει με παντρεμένους. Συνέχιζε τις ίντριγκες, ήθελε να μας χωρίσει. Ηρθε και μου είπε το μοιραίο βράδυ να πάμε σε ένα πάρτι στη Λούτσα. Της είπα πάρε τις φίλες σου και τον Σαρέλ (φίλος του Στεφανάκη) και να πάτε να τραβηχτείτε!!!!. Τότε άρχισε να μου λέει «κάτσε με τη Φαίη που σε κάνει ρεζίλι που γ.....με παντρεμένους».


Η μοιραία νύχτα: "Η Φαίη μου φώναζε και θόλωσα, της έριξα χαστούκια και μπουνιές"


«Με πήρε τηλέφωνο η Φαίη και της είπα άστο να το ξαναδούμε να μείνουμε φίλοι. Εκείνη άρχισε τότε τα τηλέφωνα και μου λέει κωλοάρχιδο είσαι με τη καργιόλα την αδελφή μου και μου λες ψέματα. Μου ζήτησε να βρεθούμε. Πήγα. Η κοπέλα ούρλιαζε, ήταν τρελαμένη μου έριξε δυο χαστούκια. Μου λέει κοίτα να δεις μου τα είπε όλα η αδελφή μου, έχεις πάει μαζί της πάνω από δέκα φορές. Θόλωσα, δεν έβλεπα μπροστά μου. Θυμάμαι ότι της έριξα δυο χαστούκια και μπορεί και δυο μπουνιές, δεν την κλότσησα, δεν θυμάμαι τίποτα άλλο. Οταν κατάλαβα τι έκανα με έπιασε η ψυχή μου, έβαλα τα κλάματα. Πήγα στον Σαρέλ του είπα τι έγινε. Στο δρόμο προς το νοσοκομείο του έλεγα να τα περνάει όλα με κόκκινο. Ρώτησα μια γιατρό τι έχει η Φαίη. Μου είπε ότι δεν μπορεί να μου πει ότι θα έλεγε σε συγγενή. Τι να έκανα; Να 'παιρνα τον πατέρα της Φαίης; Τι να του πω, ότι χτύπησα την κόρη του; Πήρα την Μαριαλένα της είπα έλα. Ήρθε στην Εθνική Άμυνα για να πάμε στο Ερυθρό Σταυρό. Της είπα τελικά τα κατάφερες να μας χώρισες. Εκείνη μου είπε μην με προδώσεις εγώ θα είμαι δίπλα σου, θα μιλήσω στο πατέρα μου. Μου είπε μην ανησυχείς, δεν χρειάζεται να πεις τι έγινε μεταξύ μας. Πήγαινα κατά διαστήματα στο νοσοκομείο να δω τι κάνει. Ξαφνικά έμαθα από την τηλεόραση ότι βγήκε ένταλμα για μένα.


Είπα στη Μαριαλένα να πει την αλήθεια γιατί θα ανοίξει τα μάτια της η Φαίη και θα γίνει της πουτάνας. εκείνη μου είπε κάτσε να δούμε αν θα τα καταφέρει!!!!!


Δεν είχα ξανακουμπήσει την Φαίη, όλα αυτά που ακούω δεν τα γνωρίζω. Το μόνο περιστατικό είναι αυτό στη Νέα Μάκρη, όπου πέρασε ένας τύπος και της έπιασε τον κώλο. Τότε και εγώ τσακώθηκα μαζί του. Τι να του έλεγα; Μπράβο; Δεν παίρνω ναρκωτικά, ούτε αλκοόλ, έπαιρνα νόμιμα σκευάσματα, όχι αναβολικά».


Διαβάστε τι είπε στην κατάθεσή του ο πρώην σύζυγος της Μαριαλένας Μπλάχα εδώ


Πηγή: iefimerida

xespao


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου