Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015

Το γράμμα μίας μητέρας λίγο πριν φύγει από τη ζωή



Οι ευχές της στον άντρα της, τους τέσσερις γιους της αλλά και τις νοσοκόμες που την φρόντισαν

Μόλις ένα μήνα πριν φύγει από τη ζωή νικημένη από τον καρκίνο στις ωοθήκες, η Brenda Schmitz έγραψε ένα γράμμα και ανέθεσε στη φίλη της να το ταχυδρομήσει σε τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό, μόνο αφού ο σύζυγός της είχε βρει την αγάπη και πάλι.

Δύο χρόνια αργότερα, ο ραδιοφωνικός σταθμός Star 102, 5 έλαβε το γράμμα στο οποίο η Brenda περιγράφει τις ευχές της για τους τέσσερις γιους της, τον σύζυγό της, David, τις νοσοκόμες που την φρόντιζαν όσο ήταν άρρωστη και για τη νέα γυναίκα που μπήκε στη ζωή του David.

Γράφει: «Έχω μια ευχή για τον David, τα αγόρια μου και για τη νέα γυναίκα και την οικογένειά της (αν έχει κι εκείνη παιδιά.) Θέλω να ξέρουν ότι τους αγαπώ πάρα πολύ και να νιώθουν πάντα πάρα πολύ ασφαλείς. Με αυτή την κίνηση θέλω να ξέρουν ότι θα είμαι για πάντα κοντά τους.

Τους τελευταίους μήνες της ζωής μου είχα πει στον David τις επιθυμίες μου και ξέρω ότι με την στάση και το θάρρος που τον διακρίνει, θα τις ακολουθήσει! Είναι καταπληκτικός πατέρας και σύζυγος. Ξέρω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο για εκείνον να παίρνει μόνος του τις αποφάσεις από εδώ και στο εξής για την οικογένειά μας αλλά τελικά είμαι σίγουρη πώς θα βρει μια γυναίκα που θα τον φροντίζει και θα τον βοηθήσει στο μεγάλωμα των αγοριών. Εκείνη πρέπει να είναι κυρία.

baby.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου