Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Νέα δεδομένα για την τραγωδία στις Αλπεις -Η πτώση του Airbus κράτησε 18 λεπτά



ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΣΤΕΡΑ ΣΕΝΑΡΙΑ

Αλλάζουν τα δεδομένα της μοιραίας πτώσης του αεροσκάφους Airbus της Germanwings στις Αλπεις. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που ήρθαν στη δημοσιότητα, η πτώση του αεροσκάφους δεν διήρκεσε 8 λεπτά, όπως είχε ακουστεί αρχικά, αλλά 18.


Σύμφωνα με τη Γαλλίδα υπουργό Μεταφορών Σεγκολέν Ρουαγιάλ, το πλήρωμα της πτήσης 9525 σταμάτησε να ανταποκρίνεται στην επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στις 10.30 το πρωί της Τρίτης, τη στιγμή που το Airbus βρισκόταν πάνω από τη Μεσόγειο.  


Το αεροπλάνο συνετρίβη 18 λεπτά αργότερα, άρα όλο αυτό το διάστημα ήταν σαν να πραγματοποιεί κανονική προσγείωση και όχι απότομη βύθιση. Για την ακρίβεια, από τα 28.000 πόδια έφτασε στα 2.000 πόδια χωρίς να στείλει σήμα κινδύνου.


Μάλιστα, η υπουργός επεσήμανε πως σε αυτά τα 18 λεπτά, που ακόμα κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει τι μεσολάβησε, ίσως να κρύβεται η λύση του μυστηρίου που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου και τον θάνατο 150 ανθρώπων.


Εντοπίστηκε το μαύρο κουτί στο οποίο έχουν καταγραφεί οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο


Το μαύρο κουτί που βρέθηκε στον τόπο του δυστυχήματος του Airbus A320 της Germanwings είναι αυτό στο οποίο καταγράφονται όλοι οι ήχοι και οι συνομιλίες στο πιλοτήριο, όμως έχει υποστεί ζημιές, δήλωσε σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή προσκείμενη στην έρευνα.


«Το μαύρο κουτί που βρέθηκε είναι το CVR» (cockpit voice recorder)», δήλωσε η πηγή αυτή. «Όμως το CVR έχει ζημιές. Μεταφέρθηκε σήμερα το πρωί στο Παρίσι, στο BEA (Γραφείο Ερευνών και Αναλύσεων)». Συνεχίζεται η αναζήτηση του δεύτερου μαύρου κουτιού, στο οποίο καταγράφονται τα δεδομένα της πτήσης.

Σύμφωνα με τον υπουργό Εσωτερικών της Γαλλίας Μπερνάρ Καζνέβ, το μαύρο κουτί που βρέθηκε την Τρίτη είναι κατεστραμμένο αλλά μπορεί και πάλι να χρησιμοποιηθεί για πληροφορίες.


Δύο από τα πιθανά σενάρια


Αποσυμπίεση καμπίνας ή πιλοτηρίου;

Στα σενάρια που κυκλοφορούν παραμένει και αυτό που θέλει την καμπίνα ή το πιλοτήριο ή και τα δύο μαζί να υπέστησαν μια ταχύτατη αποσυμπίεση. Σε μια τέτοια περίπτωση δεν είναι αφύσικο ο πιλότος να επιδιώξει να πετάξει γρήγορα προς τα κάτω για να μπορέσει να αναπνεύσει, σε υψόμετρο 10.000 ποδιών. Ωστόσο, όπως σημειώνει η Mirror κάτι τέτοιο, στη συγκεκριμένη περίπτωση και καθώς το αεροσκάφος πετούσε πάνω από τις Αλπεις, θα ήταν απλά μια  ατυχής επιλογή...


Προσπάθησε να προσγειώσει το αεροσκάφος ο πιλότος;

Και ενώ κάποιοι ειδικοί αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο οι πιλότοι να είχαν χάσει τις αισθήσεις τους, η Μαίρη Σκιάβο, αναλυτής αεροπορίας, μιλώντας στο CNN τόνισε ότι με βάση τα στοιχεία που υπάρχουν για την ταχύτητα του αεροπλάνου θα μπορούσε να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο έλεγχος του αεροσκάφους δεν είχε χαθεί τελείως. Αντιθέτως, όπως υποστηρίζει, ο πιλότος μπορεί έως έναν βαθμό να είχε τον έλεγχο του αεροπλάνου. «Αν ο κινητήρας είχε σταματήσει να λειτουργεί, το αεροπλάνο θα είχε συντριβεί σε ελάχιστα λεπτά», συνέχισε, προσθέτοντας ότι ο πιλότος μπορεί να προσπάθησε να κάνει αναγκαστική προσγείωση ή ότι το αεροπλάνο «βρήκε» στις πλαγιές των Αλπεων.

iefimerida.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου