Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Το πρώτο αυτοκίνητο που παρκάρει μόνο του! (video)


Η νέα BMW Σειρά 7 είναι το παγκοσμίως πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να παρκάρουν ή να ξεπαρκάρουν χωρίς οδηγό.Το σύστημα επιτρέπει στους οδηγούς να παρκάρουν σε πολύ στενούς χώρους στάθμευσης. Χρησιμοποιώντας το επίσης νέο BMW Display Key, ο οδηγός μπορεί να ζητήσει την είσοδο ή έξοδο από το χώρο στάθμευσης αυτόματα.

Η νέα σειρά 7 της BMW αποτελεί πεδίο εφαρμογής πληθώρας τεχνολογιών και καινοτομιών.

Η εκτενής χρήση CFRP στη δομή του κλωβού επιβατών, σε συνδυασμό με την αυστηρή εφαρμογή της φιλοσοφίας ελαφρού βάρους και μία νέα γενιά κινητήρων πετυχαίνουν μείωση βάρους, κατανάλωσης και ρύπων.

Εξάλλου, η νέα 7άρα αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει τη δυνατότητα να παρκάρει και να ξεπαρκάρει μόνο του, χωρίς οδηγό. Μια άλλη καινοτομία που συναντάμε στο εσωτερικό έχει να κάνει με το BMW gesture control, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να αλληλεπιδρά στο αυτοκίνητο με κινήσεις των χεριών του οι οποίες εντοπίζονται από έναν τρισδιάστατο αισθητήρα.
Ας δούμε, όμως, αναλυτικά τις τεχνολογίες που έχουν εφαρμοστεί στη νέα "ναυαρχίδα" της BMW.
Carbon Core για μείωση βάρους μέχρι 130 kg
Χάρη στη στρατηγική BMW EfficientLightweight, τα νέα μοντέλα της BMW Σειράς 7 θα είναι μέχρι 130 kg ελαφρύτερα από αυτά της απερχόμενης γενιάς, με χρήση Carbon Core στη δομή του αμαξώματος προερχόμενου από τη BMW i. Η χρήση CFRP – που λόγω ιδιοτήτων των υλικών είναι ιδανικό για τμήματα του κλωβού επιβατών που εκτίθενται σε υψηλά φορτία – αυξάνει τη στρεπτική ακαμψία και αντοχή. Η διαμόρφωση των μεταλλικών πάνελ μπορεί να προσαρμοστεί ανάλογα, επιτρέποντας σημαντική μείωση βάρους αμαξώματος.
Εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας νέας γενιάς
Η νέα γκάμα BMW Σειράς 7 θα χρησιμοποιεί έναν εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα τελευταίας γενιάς του BMW Group. Ο νέος βενζινοκινητήρας BMW TwinPower Turbo συνδυάζεται με πιο εξελιγμένο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic.
Κορυφαία και εξατομικευμένα πρότυπα δυναμικής συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης
Προηγμένη τεχνολογία πλαισίου υψηλής ακρίβειας και πρόσθετα συστήματα ελέγχου πλαισίου - στάνταρ ή προαιρετικά - αναβαθμίζουν την οδηγική άνεση και ποιότητα της επόμενης γενιάς BMW Σειράς 7.
Ταυτόχρονα, η ισορροπία μεταξύ αυτών των δύο εκφράσεων της οδηγικής απόλαυσης φτάνει σε επίπεδο απαράμιλλο για την κατηγορία πολυτελών sedan. Η χρήση αερανάρτησης και στους δύο άξονες με αυτόματη ρύθμιση ύψους στάνταρ αυξάνει την οδηγική άνεση. Το Dynamic Damper Control περιλαμβάνεται στάνταρ. Οι ηλεκτρονικά ελεγχόμενοι αποσβεστήρες βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης και ενισχύουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η τελευταία αναβάθμιση του συστήματος Integral Active Steering, μαζί με το πρώτο ηλεκτρομηχανικό σύστημα ελέγχου κλίσεων αμαξώματος Dynamic Drive, αυξάνουν την οδηγική άνεση, τις δυναμικές επιδόσεις και την αυτοπεποίθηση στο δρόμο με τη νέα BMW Σειρά 7.

Οι πρόσφατες καινοτομίες προσφέρουν στους οδηγούς περισσότερες δυνατότητες επιλογής σεταρίσματος του οχήματος για τη δεδομένη κατάσταση: μπορούν να επιλέξουν πιο σπορτίφ συμπεριφορά ή βελτιστοποιημένη οδηγική άνεση, ανάλογα με τις επιθυμίες τους. Επιπλέον, με το νέο διακόπτη Driving Experience Control μπορούν να ενεργοποιήσουν το ADAPTIVE mode. Σε αυτή τη ρύθμιση, το σετάρισμα του οχήματος προσαρμόζεται σύμφωνα με το οδηγικό στυλ και το είδος του οδοστρώματος.




πηγη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου