Τρίτη 19 Μαΐου 2015

«Είμαι gay, πρώην αλκοολικός και δυσλεκτικός. Ψηφίστε με»


Υποψήφιος για τη δημαρχία του Λονδίνου κάνει μια διαφορετική εκστρατεία Με έναν πρωτότυπο και «προχωρημένο» τρόπο αποφάσισε να συστηθεί στους ψηφοφόρους του Λονδίνου ο Άιβαν Μάσοου ο οποίος θέτει με αυτό τον τρόπο υποψηφιότητα για τη δημαρχία της πόλης στις εκλογές που θα γίνουν σε περίπου ένα χρόνο.

   «Είμαι ο Άιβαν και θέλω να γίνω ο δικός σου δήμαρχος του Λονδίνου. Είμαι γκέι, πρώην αλκοολικός, δυσλεκτικός. Είμαι υιοθετημένος, ακτιβιστής, επιχειρηματίας, αποδιοργανωτικός, άνθρωπος των λόγων. Δεν είμαι ο τυπικός πολιτικός», αναφέρει ο  47χρονος πολιτικός στο video με το οποίο συστήνεται: 

Ενημερώνει επίσης ότι θα ξοδέψει ένα σημαντικό ποσό για διαφημίσεις στο Facebook και στο Twitter, και συστήνει στους Λονδρέζους να χρησιμοποιούν το hashtag #tellivan για να του πούν για το τι θέλουν να κάνει όταν γίνει δήμαρχος.   Ο Μάσοου δηλώνει μάλιστα ότι ήταν η Τζόαν Κόλινς που τον βοήθησε να κόψει το ποτό ενώ βρισκόταν στη βίλα της στο Σεν Τροπέ.: «Ήταν ένα βράδυ πριν από πολλά χρόνια στη βίλα της στο Σεν Τροπέ. Στο σαλόνι υπήρχαν έξι άδεια μπουκάλια. Το επόμενο πρωί, η ηθοποιός μού είπε: 'Άιβαν, εγώ χθες ήπια ένα ποτήρι. Όλα τα υπόλοιπα πρέπει να τα ήπιες εσύ. Νομίζω ότι έχεις πρόβλημα και ήρθε η ώρα να κάνεις κάτι για αυτό», είπε.





 Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου