Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Oι πιο απίστευτοι λόγοι απολύσεων



Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εξομολογούνται τους λόγους που έχασαν τη δουλειά τους για ασήμαντες αφορμές. 


Δείτε μερικούς απίθανους και πιθανούς λόγους, έτσι όπως τα εξομολογήθηκαν στο Whisper:


- «Λέω σε όποιους με ρωτάει, ότι απολύθηκα λόγω περικοπών, αλλά η αλήθεια είναι ότι έχασα τη δουλειά μου επειδή έκλεβα το φαγητό των συναδέλφων μου από το ψυγείο».


- «Απολύθηκα γιατί έκανα σεξ στο γραφείο. Ο διευθυντής μου ήταν το λιγότερο, συγχυσμένος, όταν το έμαθε». 


- «Εργαζόμουν σε φούρνο για τρεις μήνες και απολύθηκα επειδή είχα βάλει κρυφά στο ψυγείο ένα κουτί με ντόνατ, έτσι ώστε κάθε φορά που καθάριζα το ψυγείο, να έτρωγα και από ένα». 


- «Απολύθηκα σήμερα από τα Mc Donald’s, όταν αποκάλεσα μια συνάδελφο Mc- σκύλα».


- «Ήμουν τόσο μεθυσμένος όταν πήγα στη δουλειά, που το αφεντικό μου με απέλυσε. Λίγο νωρίτερα, τον έβρισα». 


- «Σήμερα απολύθηκα, γιατί βρήκαν μια ταινία πορνό όπου παίζει η δίδυμη αδελφή μου. Δεν μπόρεσαν να πίστεψαν ότι δεν ήμουν εγώ». 


- «Απολύθηκα από τη δουλειά μου, γιατί… αεριζόμουν σε κάθε μίτινγκ».
- «Απολύθηκα από τα Starbucks γιατί ζωγράφισα ένα ανδρικό μόριο σε μια χάρτινη κούπα».
- «Απολύθηκα επειδή έβγαλα μια σέλφι».
- «Απολύθηκα όταν ζήτησα αυτόγραφο από τον Zac Efron στο εστιατόριο που είχε έρθει και στο οποίο εργαζόμουν».
- «Εργαζόμουν στην Ντίσνεϊλαντ για πέντε χρόνια, έχοντας το ρόλο ενός πρίγκιπα, όταν έμαθαν ότι παράλληλα έκανα ταινίες πορνό».


- «Δανείστηκα μια ζυγαριά από τη δουλειά μου, για να ζυγίσω λίγο ‘χόρτο’. Το αφεντικό μου το έμαθε και απολύθηκα». 






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου