Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Είδαμε την Μάγκυ με μαγιό και θυμηθήκαμε όλα τα γυμνά της


 Η Μάγκυ Χαραλαμπίδου είναι μια από τις πιο ταλαντούχες γυναίκες στην χώρα μας, που τόλμησε να κάνει φοβέρες γυμνές φωτογραφίσεις, και από τότε δεν μπορούμε να την ξεχάσουμεΈγινε γνωστή μέσα από τον γάμο της με τον επίσης πολύ γνωστό ραδιοφωνικό παραγωγό Γιώργο Πολυχρονίου, και από τότε όπου εμφανιστεί όλος ο αντρικός πληθυσμός "προσκυνά" το ταλέντο της.


Μάλιστα για το διαζύγιό της είχε ομολογήσεις ότι:


«Σίγουρα μετά τον Πολυχρονίου δεν ήρθε το χάος—αν και θα χαιρόταν πάρα πολύ αν συνέβαινε αυτό. Ούτε πήγε τίποτα στραβά. Μετά το χωρισμό μας, έκανα πολύ λίγες σχέσεις και οι περισσότερες ήταν μακροχρόνιες. Ωστόσο δεν έτυχε ένας δεύτερος γάμος».

 

Με τον Πολυχρονίου πλέον έχετε μια τέλεια σχέση. Ωστόσο στην αρχή του αποχωρισμού σας, τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα. Υπήρχε μια πικρία και μια εμπάθεια ανάμεσα σας.


Από τη μεριά μου όχι. Εκείνος προσπάθησε να “ξεκατινιάσει” τη σχέση μας, αλλά δεν τα κατάφερε, γιατί δεν τον άφησα».

 

Σου έχει τύχει να σε απατήσουν και. Να το μάθεις;


«Νομίζω πως δεν υπάρχει γυναίκα που να μην την έχουν απατήσει. Και αν δεν θέλουμε να το πιστεύουμε αυτό, τότε ζούμε σε ροζ συννεφάκι. Καλό είναι όμως να μη ζούμε έτσι».


Δείτε την στο instagram και στο facebook







Με καυτό μίνι και διάθεση για παιχνίδι η Μάγκυ Χαλαραμπίδου «γκρέμισε» το στούντιο της εκπομπής «Αργά» με τα βογγητά της.


Η γνωστή ραδιοφωνική παραγωγός (Nitro Radio 102.5) αποδέχθηκε την πρόκληση οn air, όταν Νίκος Μαστοράκης και Θοδωρής Αθερίδης τη ρώτησαν εάν έχει δεχθεί πρόταση να παίξει σε ταινία πορνό.


Δείτε το video στο 5ο λεπτό:






Η Μάγκι Χαραλαμπίδου έχει κάνει στο παρελθόν γυμνές αλλά και sexy φωτογραφήσεις. 'Έχει μετανιώσει για αυτές τις φωτογραφήσεις;


«Ποτέ. Μου άρεσαν πάρα πολύ»


-Οι λόγοι που τις έκανες ήταν οικονομικοί ή είχαν σχέση με τη ματαιοδοξία σου; Επειδή δηλαδή ένιωθες ωραία με το σώμα σου και ήθελες ενδεχομένως να αναστατώσεις τον αντρικό πληθυσμό;


«Θα μπορούσες να πεις ότι ήταν ματαιοδοξία. Αλλά μάλλον ήταν η στιγμή που ανακάλυψα τη σεξουαλικότητα μου, παρόλο που ήμουν αρκετά μεγάλη για κάτι τέτοιο. Σίγουρα πάντως δεν το έκανα νια να αποκτήσω αναγνωσιμότητα, καθώς στο χώρο μου ήμουν ήδη καταξιωμένη. Επίσης ένας από τους λόγους που το αποφάσισα ήταν για να ιντριγκάρω λίγο τον Πολυχρονίου.


Όταν μου το πρότειναν, ήμασταν παντρεμένοι και εκείνος προσπαθούσε να με αποτρέψει:


«Μην το κάνεις», μου έλεγε, «σκέψου τον πατέρα μου και τη μητέρα σου». Εγώ του είπα πως το είχα συζητήσει ήδη με τη μητέρα μου και εκείνη δεν είχε πρόβλημα, ενώ ο πατέρας του με λάτρευε και δεν είχε επίσης κανένα θέμα με αυτό.»


-Αν δεχόσουν μια αντίστοιχη πρόταση σήμερα, θα το έκανες ξανά;


«Ναι. Δεν είμαι ανασφαλής με την εξωτερική μου εμφάνιση και έχω μάθει να αγαπάω τον εαυτό μου όπως είναι. Βέβαια η αλήθεια είναι πως προσπαθώ να διατηρούμαι σε μια κατάσταση που να νιώθω καλά και να μου αρέσει η εικόνα μου.»




Η Μάγκυ Χαραλαμπίδου είναι μια από τις πιο ταλαντούχες γυναίκες στην χώρα μας, που τόλμησε να κάνει φοβέρες γυμνές φωτογραφίσεις, και από τότε δεν μπορούμε να την ξεχάσουμε


Έγινε γνωστή μέσα από τον γάμο της με τον επίσης πολύ γνωστό ραδιοφωνικό παραγωγό Γιώργο Πολυχρονίου, και από τότε όπου εμφανιστεί όλος ο αντρικός πληθυσμός "προσκυνά" το ταλέντο της.


Μάλιστα για το διαζύγιό της είχε ομολογήσεις ότι:


«Σίγουρα μετά τον Πολυχρονίου δεν ήρθε το χάος—αν και θα χαιρόταν πάρα πολύ αν συνέβαινε αυτό. Ούτε πήγε τίποτα στραβά. Μετά το χωρισμό μας, έκανα πολύ λίγες σχέσεις και οι περισσότερες ήταν μακροχρόνιες. Ωστόσο δεν έτυχε ένας δεύτερος γάμος».


Παρ' όλα αυτά, είχε ακουστεί για μια σχέση σου ότι ετοιμαζόσασταν να ανεβείτε τα σκαλιά της εκκλησίας. Τι συνέβη στην πραγματικότητα;


«Η αλήθεια είναι ότι πάντα το έλεγαν αυτά για μένα. Η πρόταση υπήρχε και ανά πάσα στιγμή θα μπορούσα να είχα παντρευτεί. Αλλά μετά το χωρισμό μου με τον Γιώργο, δεν ήθελα να παντρευτώ ξανά. Αν και προσπάθησα να κρατήσω την αξιοπρέπεια στη σχέση μου περισσότερο εγώ από ό,τι ο Γιώργος τότε, θεωρώ πως όλο αυτό με δυσκόλεψε αρκετά. Όταν είμαι σε μια σχέση, θέλω να νιώθω ότι μπορώ να φύγω και να δώσω ένα τέλος. Αν και δεν το κάνω εύκολα. Μου είναι πολύ δύσκολο να πληγώσω τον άλλο».


Συνήθως σε χωρίζουν ή τους χωρίζεις;


«Κάνω τα αδύνατα δυνατά για να με χωρίσουν και τελικά καταλήγω να τους χωρίζω εγώ».

 

Με τον Πολυχρονίου πλέον έχετε μια τέλεια σχέση. Ωστόσο στην αρχή του αποχωρισμού σας, τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ρόδινα. Υπήρχε μια πικρία και μια εμπάθεια ανάμεσα σας.


Από τη μεριά μου όχι. Εκείνος προσπάθησε να “ξεκατινιάσει” τη σχέση μας, αλλά δεν τα κατάφερε, γιατί δεν τον άφησα».


Σου έχει τύχει να σε απατήσουν και. Να το μάθεις;


«Νομίζω πως δεν υπάρχει γυναίκα που να μην την έχουν απατήσει. Και αν δεν θέλουμε να το πιστεύουμε αυτό, τότε ζούμε σε ροζ συννεφάκι. Καλό είναι όμως να μη ζούμε έτσι».



Aντέχεις??  Δες  κι αυτό:

Κορίτσια στον ήλιο! (Μέρος 1ο)


πηγη





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
loading...
Το nikolas19634.blogspot.gr ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων - απόψεων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω e-mail έτσι ώστε να αφαιρεθεί. Σχόλια που θα υποπέσουν στην αντίληψή μας, με αναφορές σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, emails, υβριστικά ή συκοφαντικά,θα αφαιρούνται.

Αρχειοθήκη ιστολογίου